Sunday, September 16, 2012

Nak try nie pulak la....

Alhamdulillah ....cari punyer cari.... Tetiba teringin nak mencuba produk nie pulak. Xcercise ttp xcercise... Yg makan...makan jugak.
Sesape yang sedang berdiet dengan ALSD2 macam mana?? berjaya ke tak berjaya?? Erm.... Bila baca iklan2 kat Facebook, sumernyer macam ok jer....
apa yang patut Y lakukan kerana produk ALPHA LIPID SDII adalah 100% dapat turunkan berat badan dengan syarat Y ikut semua pantang larang masa berdiet dengan ALSD2..
Setiap orang mempunyai masalah kegemukan yang berbeza. Sebab itu ada yang minum 2 hari pun dah nampak kesan, tapi ada juga yang dah minum 3 minggu pun takde kesan apa-apa..

Mengikut bacaan :
JENIS-JENIS KEGEMUKAN..
Kegemukan adalah dimana berat badan kita melebihi 20 peratus beratus ideal. Ini berlaku disebabkan kalori yg masuk kedalam badan kita melebihi kalori yang diperlukan. Maka akan penyebabkan berlaku pengumpulan lemak dibahagian bahagian tertentu badan.

Kegemukan individu boleh dikategorikan kepada 3 jenis iaitu :
Gemuk Air
• Badan mengelembir dan lembik disebabkan oleh kandungan air yang tidak diperlukan berlebihan di dalam badan.
• Badan akan terasa cepat letih dan mengah apabila melakukan aktiviti harian.
Gemuk Angin
• Perut terasa sebu adakalanya sukar untuk membuang angin keluar.
• Mudah mendapat sakit kepala.
GEMUK AIR dan GEMUK ANGIN : Picit bahagian lengan tangan, anda akan merasai lengan tangan mengelembir dan lembik.
Gemuk Daging
• Badan berasa berat dan pejal.
• Mudah penat apabila melakukan tugas harlan.
• Proses penurunan agak lambat berbanding mereka yang gemuk air atau angin kerana lemak di dalam badan menjadi tepu dan bergumpal bersama daging.
• Proses penurunan melalui perpeluhan dan mengikut pantang yang disarankan.
GEMUK DAGING : Picit bahagian lengan tangan, anda akan merasa pejal dan padat.
Gemuk air dan Gemuk angin mudah untuk turun berat badan tetapi Gemuk Daging mengambil sedikit masa untuk turun. Gemuk Daging berpunca dari lemak yang berkumpul menjadi tepu dan bergumpal bersama daging.

APA PATUT ANDA LAKUKAN??
Insyallah, dengan mengamalkan ALPHA LIPID SD2 anda dapat mengatasi masalah ini dengan cepat dan selamat.. Kak zura dah sediakan pakej-pakej yang sesuai untuk anda pilih.. Seelok-eloknya disarankan anda cuba selama sebulan atau dua bulan.. pasal lemak ni dah lama berkumpul dalam badan, bukannya senang nak kikis kalau dah lemak tuh degil, so ada juga yang ambik masa lama.. KALAU BOLEH YOU ALL MINUM ALPHA LIPID SD2 PRODUK BARU TIN PUTIH KALAU NAK CEPAT BERKESAN.. TIN BIRU (SLIM DIET 2) YANG LAMA TU TAKDE FAT BURNER.. setin untuk seminggu.. kalau sebulan kita perlukan 4 tin pasal kita wajib minum 2 scoop 4x sehari sebelum makan..

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

Designed By Blogs Gone Wild!