Wednesday, September 12, 2012

Aerobic oh aerobics....aku mesti boleh....


Dah seminggu saya start ber'aerobik'..hihi..syiok..Dah lama tak rasa peluh keluar dengan banyaknya.
Sebenarnya dah lama saya mencari tempat untuk aerobik. Kalau boleh tak nak la jauh-jauh dari rumah.
Boring dah me leak Kay uma je......

Lepas google punya google, jumpala satu tempat aerobik.
dapat no telefon owner, saya pun call direct.
Baik akak tu, Malay!
Dia bagitahu datang terus, senang cerita dan boleh tengok sekali. ^_^

Luckily time saya pergi for the first time saya dapat tengok diorg ber'zumba'...wahhh seronok!
Makin semangat pulak nk join. Sebelum datang lagi saya ada minta izin Hubby untukjoin aerobik.
Dia ON aje.. Sejak kawin dah kurang aktiviti mengeluarkan peluh.Selalu dok kemas rumah, sapu sampah, mop lantai je la yang keluar peluh...hihi

Memang berbaloi-baloi dengan harganya. Dekat pun dekat dengan rumah. Sekali sesi dalam sejam saja. 30 minit lagi balunkan gym.... Itu pun dah berpeluh mencurah-curah.
Setakat ini saya belum berzumba. hihi..haritu pergi tengok je. Isnin aritu kelas malam Dan aku bergelek ala2 Bollywood.... mmg best...release tension.....
Selasa  petang kelas step. haa ini pun best.
Macam biasa first time masuk, step saya berterabur lagi. 
Ada jugak yang saya boleh catch up dengan cepat.
suka! suka! suka!
Serius seronok..

Balik rumah terus Hubby tanya, best tak?
Sure la saya jawab best!..haha
U all yah x.... Baru seminggu pegi  Berat Y turun 1kg...ha...tu baru seminggu, bayangkan sebulan
Tapi macamaner pun makan tetap kene jaga...... :(
Better than nothing kan?!!..
Kena positif  =)

Owh lupa, pusat aerobik ni area Serkam je...Aini Fitness
Khas untuk perempuan sahaja!
Jomlah join..hihihih

daa~


Ayun...ayun...ayun...



 our j/u.....kak aini n kak Ju...

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

Designed By Blogs Gone Wild!